30 Januari 2013

Tiba-Tiba Terasa Ingin Kembali Menulis...

Tiba-tiba idea utk menulis kembali lagi. semalam sblm tidur, idea dtg mencurah-curah. thanks to ALLAH swt krn memberi idea-idea ini. semlm sempat menyiapkan 4 hasil karya iaitu puisi, cerpen dan catatan diari...

sekali lgi bersyukur pd-NYA krn kdg2 bila idea dtg mencurah-curah, aku mampu menyiapkan 2 cerpen bg 1 hari..3 puisi sehari..namun, jk tiada idea, mahukan cerpen, satu puisi pun belum tentu dpt disiapkan...namun, aku tak bermaksud utk berlagak.

dan alhamdulillah, hasil karya, hasil tulisan aku mendapat pengikhtirafan...mungkin aku perlu menggunakan nama pena krn mmg sukar sbg seorg penulis menggunakan nama sndr. bahaya ker>> tak ler. tp utk identiti sndr kan, lbh baik menggunkana nama pena...

nnt entry lain, aku kuarkan hasil karya yg aku tulis yg masih belum dilihat dan di baca oleh mana-mana pihak.InsyaALLAH..

nota kaki: ada yg beranggapan seorg pengkarya/penulis adlh seorg yg jiwang karat.yer ke>>>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan